
E-handel för molnlösningar med D365 F&O
För konsekventa shoppingupplevelser i olika kanaler och på olika enheter. Vår e-handelslösning för Dynamics 365 for Finance and Operation är klar att använda och skalbar för stora e-handelsverksamheter för B2B, B2C och självbetjäningsportaler för konsumenter.

Fördelar med vår lösning för Dynamics 365 Finance and Operations

Kundupplevelse
• Självbetjäning dygnet runt i realtid i alla onlinekanaler
• Kundspecifika kataloger, priser och villkor
• Datadriven personalisering för ökad kors- och merförsäljning

Affärsprocessoptimering
• Integration med Dynamics 365 (AX) i molnet eller lokalt
• Självbetjäning för ombeställning, returer och orderhistorik
• Visa kundspecifika priser och rabatter från 365

Drivkrafter för tillväxt
• Hantera flera B2B- och B2C-butiker från en och samma plattform
• Flera språk, valutor, betalningsalternativ och momssatser
• Öka intäkterna med kors- och merförsäljning
Nyckelfärdig e-handel för D365
Se den här 2-minuters presentationen
Börja sälja och serva kunderna online med en B2B/B2C nyckelfärdig e-handelslösning utformad för att integreras med Dynamics 365 finans- och verksamhetskapacitet


Mycket mer än bara en anslutning. Mycket mer än bara en varukorg.
Dynamicweb integrerar e-handel med Dynamics 365 i form av en robust plattform som stöder global försäljning, B2B och B2C, segmentering, påminnelser om övergivna varukorgar och personalisering av innehåll.
Ladda ner white paper: Sju punkter för att skapa bästa möjliga kundupplevelse online

Flexibel och utbyggbar integration
Dynamicwebs anslutning till Dynamics 365 möjliggör stor flexibilitet med bibehållen prestanda i Dynamics 365. Kunderna på din webbplats får tillgång till lager, historiska order och kontohantering i realtid medan din kontorspersonal får snabb åtkomst till Dynamics 365.



Ingen tredjepartskod
Vår anslutning till Dynamics 365 säkerställer att din lösning inte behöver tredjepartskod. Tack vare vårt begränsade fotavtryck kan vi erbjuda dubbelriktad åtkomst till Dynamics 365 med anslutning i realtid och batch-läge.

Integrera din e-handel med D365 Operations (AX)
Förbättra den operativa effektiviteten och öka intäkterna genom att integrera din e-handel med D365 Operations. I detta white paper behandlas både ROI-scenarier och vilken typ av integration som är bäst för olika scenarier.


Berika ERP-data som aldrig förr
Med Dynamicwebs PIM kan du nu enkelt berika produktinformationen på flera språk, med många olika mediatyper och med så många produktområden som du behöver. Säljare, återförsäljare och kunder får mer information på ett sätt som man bara kunde drömma om tidigare.
Se en tvåminuters demo: Dra nytta av PIM och e-handel i Dynamicweb

Dra nytta av Dynamics 365-data som aldrig förr
Med Dynamicweb kan ditt marknadsföringsteam segmentera kunder genom att kombinera ERP-kundinformation (inköpta produkter, orderdatum, kontaktuppgifter) och kundernas beteende på webbplatsen (sidor och produkter som visas, favoriter, tidsstämplar för besök) för att skapa ett mycket välriktat urval. E-postmeddelanden kan skickas automatiskt till kunderna med inbyggda funktioner för droppkampanjer.



Självbetjäning i realtid
Självbetjäning är kundservice. Dynamicwebs plattform ger bästa tänkbara kundstöd och effektiviserar samtidigt din verksamhet. Vår realtidsintegration betyder att dina kunder kan betjäna sig själva dygnet runt alla dagar i veckan. De kan handla och sköta returer, se sin orderhistorik, göra ombeställningar och betala fakturor online.
Ladda ner white paper: Sju punkter för att skapa bästa möjliga kundupplevelse online
