
Integrera med dynamics CRM och använd webbplatsdata
Sätt dina operativa webbplatsdata i arbete och anslut din traditionella verksamhet till den digitala världen.

Fördelar med vår lösning för Dynamics CRM

Kundkännedom
• Gör kunderna mer synliga i olika kanaler
• Kunddata som stöd för segmentering och målanpassning
• En huvudpost (inga fler datadubbletter)

Affärsprocessoptimering
• Kortare tid för administration − webbplatsens information överförs automatiskt
• Uppdateringar sker sömlöst i realtid eller batch-läge
• Korrekta data − inga fler fel på grund av ”den mänskliga faktorn”

Drivkrater för försäljning
• Förse ditt säljteam med viktiga kunduppgifter
• Säljteamet kan mycket snabbare reagera på kunduppgifter
• Förkorta försäljningscykeln och minimera kundomsättningen

Smart integration
En CRM-integrerad webbplats är bra för affärerna. Det innebär mindre tid för manuell inmatning av kunduppgifter i CRM-systemet från flera källor. Personalen får i stället mer tid för uppföljning av de kontakter som etablerats!



Samla in data och personalisera webbupplevelsen
CRM-integrering är viktigt för att nå ökad kundkännedom som kan användas för att personalisera webbupplevelsen, t.ex. genom riktat innehåll, riktade produktrekommendationer och andra förslag. Det gör det enklare för potentiella kunder att hitta innehåll som passar dem och bidrar därmed till fler konverteringar.
Se en tvåminuters demo: Personalisera innehållet i Dynamicweb

Integrerad e-postmarknadsföring
Slösa inte marknadsföringsresurser på olika externa system. Med Dynamicweb har du alltid alla uppgifter, användare, kundbeteenden och transaktionsdata till hands. Förbättra flödet i din e-postmarknadsföring och optimera verksamheten genom personalisering, A/B-testning och automation.
Ladda ned vitbok: Öka försäljningen genom e-handel som integreras med e-postmarknadsföring



Intelligent målanpassning
Blanda kundbeteenden på webbplatsen och CRM-kunduppgifter med ERP-transaktionsdata för att ringa in kunderna. Du behöver bara göra inställningarna en gång och därefter kan Dynamicweb automatiskt starta droppkampanjer via e-post som garanterat ökar försäljningen.

Utforska Experiental: Sju punkter för att skapa bästa möjliga kundupplevelse online
En bra kundupplevelse är numera en större konkurrensfördel än priset. I takt med att antalet webbutiker och alternativa återförsäljare växer – alla snabbt tillgängliga med en knapptryckning – har kundernas förväntningar skjutit i höjden. Läs om de sju viktiga punkterna för webbupplevelser som förbluffar dina kunder och överträffar deras förväntningar.

