
Leverera ditt budskap och locka kunder
Dynamicweb är utvecklad för att skapa en kraftfull kundupplevelse på alla enheter och i alla kanaler. Systemet är användarvänligt och hanterar allt ditt innehåll, även på flera webbplatser och språk samt med olika editorer.

Robusta funktioner för innehållshantering

Kundupplevelse
• Utveckla responsiva webbplatser för enheter som mobiler och surfplattor
• Leverera ditt budskap på ett konsekvent sätt i flera kanaler
• Personalisering för riktat och relevant innehåll

Hantera ditt innehåll
• Använda flerspråkiga webbplatser från en och samma plattform
• Använd utkast, jämför versioner och konfigurera arbetsflöden
• Optimera innehållet för sökmotorer med verktyg för sökordsanalys

Skala och anpassa
• Baserad på skalbar Microsoft .NET-teknik
• Använd ramverk för utbyggbarhet för utökat eller ändrat beteende
• Skapa egna appar eller integrera med andra system
Innehållsredigering i Dynamicweb
Se den här 2-minuters presentationen
Med Dynamicweb Content Management (CMS) på plats, har du mer tid för att fokusera på ditt budskap och kommunicera med dina befintliga och potentiella kunder. Det är intuitivt och gör det möjligt att enkelt publicera innehåll på olika enheter och genom olika digitala kanaler.


Blixtsnabb innehållshantering
Användarvänlig och enkel att arbeta med! Växla mellan funktioner för innehåll, e-handel, hantering av produktinformation (PIM), marknadsföring och filhanteraren på nolltid – även utan att spara eller förlora innehåll. Gå tillbaka och fortsätt där du slutade. Du kommer att älska det!


Personalisering av innehåll
Ge dina webbplatsbesökare den personliga, digitala upplevelse de förväntar sig genom att visa relevant innehåll baserat på webbplatsinteraktion och tidigare besök – även om besökarna inte är registrerade användare. Ingen kodning behövs! Det är lätt att installera och körs automatiskt.
Se en tvåminuters demo: Personalisering av innehållet i Dynamicweb

Hantera flera språk och webbplatser
Utöka din digitala närvaro och nå nya målgrupper genom att skapa och dela innehåll på flera webbplatser och språk. Dynamicweb ger dig alla nödvändiga verktyg och förenklar innehållets struktur och underhåll.
Läs om hur Danish Agro hanterar mer än 40 olika webbplatser från samma Dynamicweb-plattform



Storbritanniens populäraste semesterorter
PGL, en marknadsledande leverantör av aktiviteter och lovprogram för skolor, ungdomsgrupper och familjer i Storbritannien, har lanserat en komplex CMS-lösning med den senaste SEO-tekniken som ökar antalet konverteringar och förbättrar synligheten.


Enkel filhantering
Använd ”dra och släpp”-verktyget för att komplettera ditt innehåll med media och filer. Allt lagras i den integrerade filhanteraren där du kan redigera bilder (t.ex. ändra storlek och beskära) innan du använder dem på olika webbsidor och webbplatser.

Fullt responsiv!
Leverera ditt budskap och engagera din målgrupp på alla enheter! Dynamicweb är fullt responsiv och presenterar automatiskt ditt innehåll i bästa möjliga format.
Ladda ned vitbok: Sju punkter för att skapa bästa möjliga kundupplevelse online



Anpassningsbar översiktspanel
Definiera en egen översiktspanel som visar det senaste innehållet som skapats och redigerats – inklusive direkta genvägar till pågående arbeten.
Se en tvåminuters demo: Konfigurera personliga översiktspaneler i Dynamicweb

A/B-testa och optimera
Sluta gissa dig fram vid webbplatsoptimering och basera dina beslut på fakta. När systemet väl konfigurerats favoriserar vår plattform automatiskt den bästa webbplatsen.
Ladda ned vitbok: 5 sätt att generera fler leads från dina digitala aktiviteter



Versionshantering och arbetsflöde
Konfigurera flera arbetsflöden genom att använda utkast och jämföra olika versioner innan du publicerar innehållet på din webbplats.

Utnyttja trender och utmaningar inom innehållsmarknadsföring för att skapa nya affärsmöjligheter
Denna vitbok analyserar resultaten och använder korsreferenser för att identifiera aktuella trender och utmaningar inom innehållsmarknadsföring och pekar på skillnader beroende på företagsstorlek och bransch. Informationen baseras på en enkätundersökning från 2017 om innehållsmarknadsföring bland 200 små, medelstora och stora B2B- och B2C-företag.
